tisdag 9 november 2010

Väl Godkänd och snöhalka

Igår fick jag betyg på första kursen den här terminen. Jag fick VG. Gud så glad jag blev. Skönt när det ger utdelning när jag gjort mitt bästa :)

Och så är vintern här igen. Det är allt härligt med snö. Imorse träffade jag två kurskompisar på rådhuscaféet och tog en frukost samtidigt som vi planerade inför ett grupparbete vi ska göra snart. Det var riktigt mysigt och det var skönt att sitta inne när snön blåste upp, ner, höger och vänster utanför fönstret. Men det var ju bara att inse att förr eller senare var jag tvungen att gå ut. Vissa bussar var inställda idag och jag förstår varför. När jag gick hem, och var näääästan hemma, så halkade jag omkull och nu är jag helt öm i rumpa och rygg. Lagom kul. Nu gillar jag inte snö längre. Men det kommer snart gå över, om några timmar kommer jag nog gilla snön igen =)

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Syftar på betyget alltså, inte vurpan... ;)

    SvaraRadera