måndag 29 november 2010

Dagens låtstrof

Jag har fastnat för en låtstrof

Nej, åt det gamla ska vi binda vackra kransar

Fint.

Och så har jag börjat handla en massa julsaker. Gudars, vad roligt det är! Men det är svårt att välja vilket presentsnöre jag ska ha på mina julklappar. Viktiga beslut det där.

Och så några galenpannor: http://www.multisport.com.mx/eventos/rdec10.htm
De genomför alltså nu en dubbel tiodubbel Ironman (20* alla Ironmansträckor). Kort sagt skulle man kunna säga att de simmar, cyklar och springer helt sjukt galet asaballalångt. Tävlingen pågår nog i ca en månad tror jag. Och så tycker ni att jag är galen som springer 6-timmars. Det finns alltid de som är värre :)

1 kommentar:

  1. Tycker det är lite roligt att den enda kvinnan som är med där heter Steil i efternamn. En riktig stål-kvinna alltså. ;)

    SvaraRadera