lördag 6 november 2010

Skövde filmfestival och Alla helgons dag

Idag börjar Skövde filmfestival. Först trodde jag inte att jag ville se nån av filmerna men så läste jag igenom vilka filmer som skulle visas. Oops, det är många filmer som jag vill se. Men jag får nog vara glad om jag bara kan se några stycken, det kommer bli en fullproppad vecka. Imorgon blir det i alla fall två filmer med mamma, tack för att du vill följa med =)

Och så är det Alla helgons dag idag. Dagen började med att jag var barnvakt åt Jonathan medan Emma och Kjell åkte runt och fixade annat. Jag och Jonathan hade det så mysigt man nu bara kan ha när en liten kille fyller åtta månader. Nu på kvällen har jag varit på kyrkogården och tänt ljus. Idag var det riktigt fint och mysigt, dock lite svårt att hitta fram till rätt grav när det var så mörkt. Men jag hittade fram till slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar