onsdag 19 juni 2013

Dag 5 och dag 6

Så, nu kommer de sista dagarna också. Jag var så trött på kvällarna de två sista dagarna så jag orkade inte skriva något här då =)

Dag 5
Jag började dagen med rörlighetsträning. En liten runda löpning och sen övningar på stranden i morgonsolen, det var riktigt skönt :) Efter frukosten var det teori om bodyweight fitness och sen en timmes träning som vanligt. Bland annat så tränade vi på teknik för tyngdlyftning.

Efter träningen hade jag bokat massage. Jag valde Relaxing massage och det var verkligen "mes-massage". Men det var skönt ändå, och det var nog skönast under fötterna för där var jag rätt stel.

Efter massagen blev det lunch och sen var jag på mitt rum och vilade innan fyra-passet som var Suspension training och Redcord. Vi tränade med TRX-band bland annat och jag tyckte det var riktigt kul. Fick tips på nya övningar som jag aldrig gjort förut. Efter passet fick vi som ville vara kvar en stund för att träna lite hårdare, vilket jag givetvis inte sa nej till. Då gjorde vi samma övningar som tidigare, fast lite jobbigare.

Mingel på kvällen som vanligt och sen middag.

Dag 6 - sista dagen
Sista dagen började även den med ett morgonpass, idag yoga. Det var lite svårt med alla blåsor under mina fötter men jag gjorde mitt bästa. Det var iaf skönt att vara uppe i morgonsolen och röra lite på sig. Efter frukost var det lite ledigt fram till klockan fyra. Ledigheten tillbringades vid poolen med Monica och Charlotte. Riktigt skönt att ligga och steka lite sista dagen =)

Klockan fyra var det Fitnesscross Games, vilket innebar att vi fick testa på fitnesscross och man kan lugnt säga att det var jobbigt. Men riktigt kul! Mer sånt skulle vi ha haft. Det gick mycket ut på att arbeta med hela kroppen i alla övningar och att göra många repetitioner av varje övning.

Mingel och middag som vanligt på kvällen.

Nedan: Bilder från sista dagen, morgonyoga och träning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar