onsdag 18 maj 2011

smått och gott

På påskafton bestämde jag mig. NU ska jag sluta bita på mina naglar!
Sagt och gjort. Sen dess har jag inte bitit och såhär ser de ut nu:










Om ni inte vet hur de såg ut innan så kan jag säga att det är stoooor skillnad. Jag tycker de är långa nu, men det tycker nog ingen annan. De ska få växa lite till tror jag, tur att jag inte klättrar fortfarande. Nu börjar jag förstå hur Sofie hade det när vi klättrade :)

Och jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Jag har världens sötaste systerson :) Idag har jag gått igenom lite bilder som jag ska framkalla, det blev några stycken på den lille grabben.













Det är mycket i skolan nu. En B-uppsats som ska vara klar i helgen (vi fick två dagar extra på oss, Jenny och jag, det tackar vi Gerd för :) ), en rapport som ska skrivas och en tenta den 3e juni. SEN ska jag ta looov! Men vägen dit blir tuff. Men det blir skönt när allt är klart och jag kan åka till Tärnsjö och tävla i Triathlon =)

Men först Göteborgsvarvet på lördag. Ska bli lite småkul att springa runt i Göteborg igen, det var ju ändå ett årsen sist. Och så ser jag fram emot att få en kanelbulle hos Gabriella och Peter innan loppet, kan man få bätte uppladdning än så??

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med naglarna Karin! När vi har kört slutspurten med allt vårt hårda arbete i skolan så ska jag ge dig en manikyr, om du vill. :)Plugga på, du klarar det. Och lycka till i Gbg.

    SvaraRadera