fredag 22 oktober 2010

Sinnescirkus

 Igår var jag på Valhall och såg Henrik Fexeus show "Sinnescirkus". Jag får inte säga så mycket om vad som hände men det jag kan säga är "Gå och se Henrik Fexeus show Sinnescirkus!!!" :)
Det var väldigt roligt, även om jag helst vill ha en logisk förklaring till det mesta.

Snön ligger kvar från igår så idag blir det att gå till fots till skolan, tills dubbdäcken är monterade på cykeln igen.

Dagens plus: tända ljus på frukostbordet

Min innegård på morgonen



2 kommentarer:

  1. Undrade hur det gick med lektionen kram moster Bettan

    SvaraRadera
  2. Det gick rätt bra på lektionen Bettan. Jag är ju där för att lära mig och det gjorde jag. Men även om allt inte gick riktigt som jag hade tänkt så tycker jag att det gick bra :) kram K

    SvaraRadera