torsdag 28 oktober 2010

delmål ett - check!

Så kom dagen. Dagen då våra första inlämnade uppgifter skulle lämnas tillbaka. Det var allt nervöst när jag cyklade till skolan men det var visst inget att vara nervös för. Jag fick bara bra kommentarer på arbetet och sen gick jag runt med ett fånigt leende på läpparna hela eftermiddagen.

Så då gjorde det inte så mycket att det spöregnade, och då menar jag SPÖREGNADE, när jag cyklade hem. För nu är det bara att ta nya tag och göra minst lika bra ifrån  mig på nästa uppgift som ska vara klar nästa vecka.

Och bara för att markera att hösten är här så lägger jag in en bild på höstlöv som åker vattenkana utanför mitt hus. Ja, de ska ju också ha lite kul förstås =)

2 kommentarer:

  1. well done girl..från oss här på ön

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat med inlämningsuppgiften! :D

    SvaraRadera