fredag 7 augusti 2015

Godaste hamburgaren

Idag gick vi o åt på ett hamburgerställe där man kan "designa" sin egen hamburgare med allt från färs till bröd, sås, ost och topping. Givetvis blev det här för många val för mig och jag tog en färdig variant. Guuuuuuuuuud så god!! Det var lätt den godaste hamburgare jag ätit. Till den blev det amerikansk öl och till efterrätt caramel and chocolate brownie med vaniljglass. Jag tror jag dog o kom till himlen ;-) det godaste jag ätit på resan hittills, imorgon bär det av till outlet och sen vidare mot santa barbara. Här kommer lite bilder från kvällen.
På väg mot middag

Karin fotar Tove som fotar Petra som fotar ett hus :)

Macys

Vårt hotell

Här är Herr gåman vit o inte grön

I stormarknaden står skyltarna på både engelska o spanska.



Middag med...
...dessert :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar