tisdag 9 april 2013

plankan, we just love plankan

Sprang med Lisa idag, de är alltid roligare att springa med någon. Men det blev bara drygt 35 minuter så när jag kom hem ville jag köra lite styrka.

Provade för första gången det här passet: http://www.youtube.com/watch?v=6mV-c3u2KAQ&feature=player_embedded

Det är lättare att följa det än att hitta på själv, plus att hon räknar ner från 30 sek på varje övning. 8 övningar, 8 minuter. Det hinns ju alltid med. Fast superman-övningen var ganska jobbig.

Ska testa fler av hennes pass framöver. Min närvaro på gymmet är helt obefintlig nu. Känns omotiverat att gå in och träna när jag kan springa ute, även om jag vet att jag skulle behöva köra framförallt benstyrka inne. Jaja, det kanske kommer en tid för det också =)

Dagens låt:
Bruno Mars – When I Was Your Man

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar