torsdag 24 november 2011

18:00 Activio

Träningvärken efter söndagens X-fit var ju inte att leka med så det var skönt med tre dagars vila från träning. Idag var jag på't igen med mitt allra första activiopass. Det var riktigt kul, förutom det att mina tår domnar bort när jag kör spinning. Men bortsett från kalla värkande tår så var det ett roligt pass. På activio har man pulsband och ser sin puls på en skärm längst fram, det tyckte jag var skönt för då hade jag något konkret mål med cyklandet. Instuktören sa vilken procent vi skulle sträva mot och så gjorde man det. I can recommend it!! =)

Sen var det inte helt fel med en liten pratstund i sofforna med Sofie och hennes gamla arbetskamrat före, och med Mimmi och Jonas efter.

En skön träningskväll helt enkelt! Nu har jag bara 6 pass kvar, jag håller tummarna för att det ska gå hela vägen in i mål...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar