onsdag 10 augusti 2011

Höstens utmaning

Jag pratade med Mattias i förra veckan och han frågade om jag ville med på Tjurruset i oktober. När han ringde var jag väldigt positivt inställd till allt så självklart sa jag "JA!! Jag och Annika Clausen vill vara med!". Hm. Efter lite efterforskningar om loppet verkar det lite skrämmande, men samtidigt väldigt roligt förstås!! Nu är vi anmälda så det är inte mycket att fundera på.

Det är 10 km genom blöta kärr och uppför branta backar. Terränglöpning när den är som värst kan man säga. Men nu är det bara attt bita ihop och börja träna mer seriöst så jag överlever loppet. Det började med ett drygt 45minuters-pass i spöregn idag. Det känns som en bra start på den här resan =)

Mer info om tjurruset: http://www.tjurruset.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar